關於我自己

Hong Kong
因為OL生活平淡,所以最愛是閒在生活中享受生活,分享生活!至今,由平凡到晚晚的OT的OL到今日的自由接Job的Freelance Marketing同Blogger ,4年間試了不同的美容產品與療程,出席了不同的發佈會及聚會。透過這些機會,讓我可以在盡情地分享我如何在生活中享受生活。 其實要靚好簡單,享受生活也好簡單!

2015年11月12日 星期四

《療程體驗》下決心,去「米施洛」

真的有需要減肥的我,早前的起心肝去了「米施洛」,了解吓計劃內容。

「米施洛」1986年由註冊營養師及醫護團隊創立,創辦近30年,相信大家一定認識吧!想知多點佢地出名的【營養減肥計劃】 www.mslhk.com/plans/weight-control 。


到「米施洛」的體驗,見顧問時心情既興奮又緊張!她先幫我度高、磅重、測脂肪、量血壓等身體檢測!


專業分析建議,我要「5+2」的減肥計劃 : 5個月是減肥,2個月體重維持期。減肥期每星期會見1-2次營養師,每次大約15分鐘,以一對一形式貼心跟進,提供一日三餐飲食指導,緊密跟進我健康狀況及體重進度,適當地調整餐單及解決我的減肥疑難。體重維持期,每星期再見營養師一次,教我維持理想體重方法,避免出現搖搖反彈效應,都跟得好足呀!!!

減肥計劃由營養師為我度身訂造,過程無針藥、唔做機,方法非常安全,所以除了我 ,都好適合任何年齡人士參加 (小朋友同長者okay ar)。


顧問仲介紹「米施洛」獨家研製的減肥餸包「纖房菜」,令我減ing磅都可以「有啖好食。「纖房菜」有多款唔同嘅餸菜,好似有日式咖哩雞肉同西式紅酒燴牛肉等,仲要係低脂、低鹽、無味精同防腐劑。最重要是免煮即食,啱晒我。我每日食一餐呀!


我將有2堂體適能評估,一對一見體適能教練,看看如何改善體能及身型。還有4堂小組興趣班,好似有實地教學的「營遊超市班」,可以學睇食物標籤,唔駛擔心踩中“以為唔肥,其實好肥”的陷阱。我最喜愛的就係「纖營烹飪班」,營養師示範整美味又低卡的各國家常菜或甜品。活動有趣之餘也夠資訊性,學新嘢之餘又可認識一下減ing肥的朋友,互相鼓勵一下,事半功倍。


若大家想健康減磅,又唔想誤信坊間減肥陷阱或亂跟網上餐單,可以搵佢哋專業營養師幫下手  (www.mslhk.com/contact/form



 **產品及有關資料由該品牌提供**

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。





希望大家喜歡我的分享!
歡迎找我合作,試用及出席活動! Thanks!


Mon私家屋 Blog Link
Mon私家屋 Facebook Fan Page
Mon私家屋 The Ztyle Page
Mon私家屋 Beauty Qooza Page
Mon私家屋 Elle Page
Mon私家屋 We Share Page
Mon私家屋 She.come Page
Mon私家屋 U Blog Page
Mon私家屋 Beautylife Page
http://www.beautylife.hk/?105251
Instagram